Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vilket tillbehör ger mest "VILL HA!" känsla?

Drag
5
15%
Bensinvärmare
4
12%
17/18" fälgar
8
24%
RTI
4
12%
Four C chassi
1
3%
Backsensorer
6
18%
Backsensorer
6
18%
Användarvisningsbild
av C.W.
ooopps: :oops:
aha Drag, som avtagsbart eller fast...
Näää Drag = acc är absolut nödvändig..haha
Usch så pinsamt det blev.
Användarvisningsbild
av Driver64
Backsensorer ville jag så gärna ha men då ville min Volvohandlare ha 13600 svenska enkronor av mig. :cry:
av matzen10
Driver64 skrev:Backsensorer ville jag så gärna ha men då ville min Volvohandlare ha 13600 svenska enkronor av mig. :cry:
What! Och till min S60 skulle det kosta ca; 7500:- inkl. allt! kan det skilja så mycket?? Hutlöst i så fall!

M V H
---< Matz
av jbl
Drag så klart :lol:
Användarvisningsbild
av halla
fjärrstyrning till värmaren, varianten som når 1km och som man kan se temperaturen på.
har tidur idag.
av OC-RA
På min gamla Laguna -02 så satt det både regnsensor och backvarnare, jag tyckte då jag köpte den att det bara var trams. Nu när jag inte har något av det i min V70 så saknar jag det varje dag, framför allt när det är så skitigt ute just nu. Men inte fick jag något av det av Tomten i år.
av matzen10
OC-RA skrev:På min gamla Laguna -02 så satt det både regnsensor och backvarnare, jag tyckte då jag köpte den att det bara var trams. Nu när jag inte har något av det i min V70 så saknar jag det varje dag, framför allt när det är så skitigt ute just nu. Men inte fick jag något av det av Tomten i år.
Vad fanken har ni för tomtar därnere? Fast han verkar ju iaf ha levererat 19" vid något tillfälle..Skum typ, den där tomten :P

M V H
---< Matz
av OC-RA
Ja du ser, även tomten har sina ljusa sidor. :lol:
av OC-RA
Jag glömde en sak i mitt första inlägg. I min förra V70N satt det el-stol med minne på förarsidan. Eftersom min fru och jag inte är speciellt lika så kommer en el-stol med minne defenitivt lika högt på önskelistan som ECC o automat vid nästa bilbyte. Vilket inte kommer att ske inom dom närmsta 10 åren enligt samma fru.
av sportmomentum
Jag glömde en sak i mitt första inlägg. I min förra V70N satt det el-stol med minne på förarsidan. Eftersom min fru och jag inte är speciellt lika så kommer en el-stol med minne defenitivt lika högt på önskelistan som ECC o automat vid nästa bilbyte. Vilket inte kommer att ske inom dom närmsta 10 åren enligt samma fru.

Stor humor, det sistnämnda alltså :lol:

F:R:U: Feminist-Ruggig-Ugly :?:

Be någon annan chippa istället åt[…]

Vid topplocksbyte/renovering så ingår […]

Xc90 T8 My22 vs My23

Jag gått från sensus i vår tidig[…]

Har du ont om gas så kan du få ett vin[…]