NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kluster
Kluster skrev:MODE-knappen ger dig valmöjligheten att välja mellan AUX och BT (Blåtand). När du då kör BT så ska Spotify köras igång.
Nu blev jag osäker, det kan stå "CD" istället på knappen. Trycker jag en gång får jag upp CD eller BT som val.

EDIT: Det står CD på knappen och efter denna har blivit intryckt får jag upp valen CD och BT. Såå, nu har vi klargjort detta 8)
Användarvisningsbild
av jonvon01
Hej!

Jag använder en hållare från Belkin. Den har FM-sändare och fungerar klockrent. Hållaren sätts rakt i 12V-uttaget och laddar min iPhone (3GS eller 4S) under tiden. GPS-mottagningen är inga problem, trots den lägre positionen inne i kupén.

FM-sändaren scannar av lämplig frekvens att använda som jag sedan rattar in på bilstereon. Det finns även en ljudutgång från hållaren om man väljer att anslutan den via AUX-ingång.

Jag köpte hållaren för 800 kr på Netonnet och är jättenöjd - inga ingrepp för fästanordning i panel eller liknande.

Mvh Jonas
Användarvisningsbild
av nickelenkan
Är det den modellen som enbart sitter i cigg.uttaget?
Svajar inte telefonen väldigt då? Vill ha en"fast" installation där inte grejjorna gungar runt.

/Nicke

Ok, då kör jag.

Volvo V50 "Mr White"

Snyggt! Det matchar ju resten av interiörens […]

DennisCA's Volvo 850 -97

Snyggt jobbat, kul att se!

Även om fläktmotorn fungerar brukar grun[…]