- tor 21 sep 2006, 11:54
Efter att ha stått ut med oljud från framvagnen ett tag fick jag äntligen tummen ur och ringde CMS-Group (f.d Bert Gustavsson Bil på Tagenevägen[Göteborg]).
Jag låtsades som att jag visste nått och frågade om det ena och det andra..
Svaret blev, "kom in med bilen så gör vi en analys!" Ok, sa ja, när kan jag komma då?, och tänkte att det tar väl en vecka eller nått som på närmaste Bilia / BraBil.
Men ack, svaret blev "kom in med en gång om du har möjlighet" så kikar vi snabbt. Sagt och gjort... satte mig i bilen och åkte dit. Dom hissade upp bilen och två killar kikade över framvagnen. Efter en kortare överläggning kom svaret. "Byte av K-stag och rullar". När vill du komma in med bilen för reparation?, var nästa fråga.
Så nu skall bilen in på onsdag och bli fixad.
Läs och lär alla slarvpellar på andra verkstäder !
Kanske lite onödigt att tillägga men jag är som sagt MYCKET nöjd med bemötandet så här långt! Trevligt var det dessutom att få vara med i verkstaden utan att det gnälls, det var självklart att jag skulle vara med!
Jag låtsades som att jag visste nått och frågade om det ena och det andra..

Men ack, svaret blev "kom in med en gång om du har möjlighet" så kikar vi snabbt. Sagt och gjort... satte mig i bilen och åkte dit. Dom hissade upp bilen och två killar kikade över framvagnen. Efter en kortare överläggning kom svaret. "Byte av K-stag och rullar". När vill du komma in med bilen för reparation?, var nästa fråga.
Så nu skall bilen in på onsdag och bli fixad.
Läs och lär alla slarvpellar på andra verkstäder !

Kanske lite onödigt att tillägga men jag är som sagt MYCKET nöjd med bemötandet så här långt! Trevligt var det dessutom att få vara med i verkstaden utan att det gnälls, det var självklart att jag skulle vara med!
Senast redigerad av 3 zenobia, redigerad totalt 0 gång.