Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nilaya
Tack så mycket. :-)

Har fått på bromsar fram. Måste dock köpa nya skivor i bak.

Börjat riva ner inredningen i den svarte med, men lyckas fan inte få ur ryggstöden bak. Har tagit bort clipsen, men går fan inte rycka bort dom.
Användarvisningsbild
av Nilaya
Har varit iväg och köpt en jäkla massa 3" rör och flexrör, så nu blir väl avgas med downpipe klart närsom :roll:
Användarvisningsbild
av Kompe
Ryggstöden i kombimodellen ska gå att få ur men jag har f**n inte lyckats :( Hur som helst här är en länk med en beskrivning hur du ska göra: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 5&p=180863 Om du lyckas få ur dom kanske du kan göra en tråd i tips och trix med Massssssa Bilder så att även vi andra med bristande fingerfärdighet lyckas få ur dom :D :wink: Ps. la ner ca 2½ timme på att få ur det på en bil på skroten men fixa inte det. :-(O)
Användarvisningsbild
av Nilaya
Mja, stått still nu i några veckor. Fick sånt jävla svetsblänk när ja svetsa downpipe så jag var typ blind och brändskadad i ett par dagar. :-)

Sen så har ja grejjat lite med chevan med. Jävla frostplugg som skjöt, så fick fixa till det.

Men i helgen så blir avgas förmodligen klart. Ska bli gött. :-)
Användarvisningsbild
av Nilaya
Grejjade lite med bilen i helgen. Monterade bromsar osv. Flyttade över instrumentpanel från den svarta till min bil.

Sen så skulle ja koppla in lite knappar:

Taklucka
Dimljus
Tracs

Dock så hittar jag inga kablar/kontakter till dessa. Tracs är skitsamma, men dimljus och taklucka !? Jag ser ju kablaget som går från takluckan och ner mot stereon, men sen försvinner in i en härva med massa andra kablar. Saknar även kablage till dimnljus, trodde det var original på alla 850. Hur är den kabeln dragen ?
Användarvisningsbild
av Nilaya
Dåligt med uppdateringar. Har precis flyttat och legat i som fasen med att få iordning nya och gamla lägenheten. Ska väl ta tag i bilen igen nu vilken dag som helst. Vill först och främst bli klar med avgas och bromsar, så kan jag fokusera på elen sen (Kontakter till taklucka osv). Tror jag har elschema någonstans så jag kan kolla hur kablarna går. Men om någon vänlig själ vill berätta hur kontaktstycket till taklucka ser ut så får dom gärna berätta det :)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Som sagt var -- vi lever alla i vår egen lil[…]

Om den är väldigt sönderrostad, kan[…]

Om fabriken inte fungerade med Northvolt som ä[…]

Har nu under några laddningar märkt att[…]