Moderator: Moderatorer
Micke.N skrev:funkar vanliga brända cd skivor i den? tänkte försöka få tag i en sån i stället för den man har nu... finns bigfront till 850 utan kassett delen?Jag vet iallafall att det fungerar i den bigfront som jag har i min s70 -98, det är en SC-805. Det finns ju en hel del olika program, som man kan spela in med via datorn. Om du ändå ska byta, varför skaffar du inte en minidisc-spelare, de skivorna är ju mer skyddade än vanliga cd-skivor. Har en Sony md-spelare liggandes om du är intresserad
lellec56 skrev:nja.. jag vill nog ha en bigfront..:) gillar orginal stuket på stereo..:) men det bästa vore om det fanns en bigfront utan kassett delen:)Micke.N skrev:funkar vanliga brända cd skivor i den? tänkte försöka få tag i en sån i stället för den man har nu... finns bigfront till 850 utan kassett delen?Jag vet iallafall att det fungerar i den bigfront som jag har i min s70 -98, det är en SC-805. Det finns ju en hel del olika program, som man kan spela in med via datorn. Om du ändå ska byta, varför skaffar du inte en minidisc-spelare, de skivorna är ju mer skyddade än vanliga cd-skivor. Har en Sony md-spelare liggandes om du är intresserad
mvh
Lennart
Nej, den är i mässing och sitter cirka 5[…]
Mjaa det kan vara vanskligt att lyfta i det tr&ari[…]
https://x.com/lovecarindustry/status/192550084999[…]