Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Micke.N
funkar vanliga brända cd skivor i den? tänkte försöka få tag i en sån i stället för den man har nu... finns bigfront till 850 utan kassett delen?
av Micke.N
Vilka modeller passar i 850?
Användarvisningsbild
av lellec56
Micke.N skrev:funkar vanliga brända cd skivor i den? tänkte försöka få tag i en sån i stället för den man har nu... finns bigfront till 850 utan kassett delen?
Jag vet iallafall att det fungerar i den bigfront som jag har i min s70 -98, det är en SC-805. Det finns ju en hel del olika program, som man kan spela in med via datorn. Om du ändå ska byta, varför skaffar du inte en minidisc-spelare, de skivorna är ju mer skyddade än vanliga cd-skivor. Har en Sony md-spelare liggandes om du är intresserad

mvh
Lennart
av Micke.N
lellec56 skrev:
Micke.N skrev:funkar vanliga brända cd skivor i den? tänkte försöka få tag i en sån i stället för den man har nu... finns bigfront till 850 utan kassett delen?
Jag vet iallafall att det fungerar i den bigfront som jag har i min s70 -98, det är en SC-805. Det finns ju en hel del olika program, som man kan spela in med via datorn. Om du ändå ska byta, varför skaffar du inte en minidisc-spelare, de skivorna är ju mer skyddade än vanliga cd-skivor. Har en Sony md-spelare liggandes om du är intresserad

mvh
Lennart
nja.. jag vill nog ha en bigfront..:) gillar orginal stuket på stereo..:) men det bästa vore om det fanns en bigfront utan kassett delen:)
Användarvisningsbild
av volvo_850.se
de funkar brända skivor typ audio cd men inte mp3 jag har en sån funka bra när du bränner cd så går du till tip med nero program fixa audio cd licka till
av Rickardh
Halloj !
Det fungerar med brända skivor (inte MP3), men jag upptäckte att den var känslig för skivor där jag brände med för hög hastighet, bränn med lite lägre hastighet så är det inga problem.
// R :-E

Passar nog,skiljer bara lite på et (5mm)

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]