Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bjørn
Fikk montert ryggekamera i dag, så må bare få lagt inn ny software for at det skal virke :)

Gikk for R design i 20" mørk grå. De lager en serie med disse. Tror det kan bli fint. Mørk grå mot hvit bil.
Hadde lyst på store felger som samtidig så litt "Volvo" ut og da passa disse bra for meg. Gleder meg til de kommer. Er spent på om den må senkes mere eller om det blir passe.
av Ruudsengen
Bjørn skrev:Fikk montert ryggekamera i dag, så må bare få lagt inn ny software for at det skal virke :)

Gikk for R design i 20" mørk grå. De lager en serie med disse. Tror det kan bli fint. Mørk grå mot hvit bil.
Hadde lyst på store felger som samtidig så litt "Volvo" ut og da passa disse bra for meg. Gleder meg til de kommer. Er spent på om den må senkes mere eller om det blir passe.
Liker,liker! hvor kjøper du disse felgene fra? Tenkte å gå for såne jeg også.. men i hvitt,med blå ring.. kansje
Användarvisningsbild
av Bjørn
Bestilte fra infosite.se. Har ingen erfaringer med de fra før, men regner med de er seriøse.
Hvitt på rød bil er stilig! Men hvite felger krever endel ekstra rengjøring da :)
av Ruudsengen
Trodde jeg skulle unngå for mye vasking på den forrige bilen min.. gikk for blanksvarte felger med kant!! var aldri rene.. kjørte 100 meter etter vask,så var det støv og vanndråper alle steder! Vet at Hvite krever mye vask,men pytt pytt;) Hvor mye kom komplette 20" hjul på der da?
Användarvisningsbild
av Bjørn
Bestilte fra dealextreme.com
Ikke helt fornøyd me de i parklys foran, de er littfor blå.
Og de i tåkelysene kunne vært sterkere. Bildet lyg litt, det er sterkt lys når man ser rett inn i dem, men litt fra siden er de svake. :)

Har fått felkod P2600 "Powertrain coola[…]

V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Hör det vid 1500 rpm, stillastående och[…]

Andelen bilister som behöver dra ett skote[…]

Har nu under några laddningar märkt a[…]