Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Alfredo
kamilenski skrev:
anTLo skrev:stor på förstasida 1 klick bort. Bil 855 5t 2,0
Årsmodel?

Kostar i Finland idag?

Edit: Nu ser jag 1995. Men vad kostar en i Finland?
Enligt tullen kostar en motsvarande 3800€ med samma mil/utrustning för ett år sedan.
av kamilenski
Oj. Mycket.

Vad är du uppe i rep kostnad? Circa?
Användarvisningsbild
av Alfredo
kamilenski skrev:Oj. Mycket.

Vet inte och onödigt att Jag börjar räkna, men något över 10.000 skr
av kamilenski
Alfredo skrev:
kamilenski skrev:Oj. Mycket.

Vet inte och onödigt att Jag börjar räkna, men något över 10.000 skr
Så länge det hamnar under 30´bör det gå ihop. Om en kostar 3800 euro!

Vad blir nästa steg?
Gör ett avslut på denna tråd
Efter byte av ledningarna vilket gick bättre än väntat, togs bilen till en annan verkstad för felsökning och det som hade felkod byttes också motorboxen som luktade bränt. Sen på hösten tog verkstan bilen 45 km till ett ställe för att kolla boxen.
Vintern kom och bilen blev kvar där den forslades, hade inte gett upp hoppet men verkstaden hämtade först på våren bilen tillbaka på vårkanten efter ett telefonsamtal från Mig att koppla in ordningsmakten. Nästa dag kom bilen bogserandes dessa 45 km och drivningen framåt funkade inte dessutom var v-oljan mökbrun. Ägaren på verkstaden var vid detta tillfälle sjukskriven för tredje självmordsförsöket men hade även misslyckats med detta.
Här kan man dra den slutsatsen varför verkstaden inte var seriös.
Bilen har Jag sålt, har också fått skadestånd från verkstaden, en verkstad som Jag aldrig kommer att vända Mig till igen, även sålt en del reservdelar som inte hann bli monterade.

Det är tre personer som Jag spesiellt vill tacka och Ni är följande. Pettson, Camel, och Marlboromannen.
Skaffade nu en Opel Bertone turbo, bilen har mycket körglädje och har den bra försäkrad
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Hej igen. Bytt pcv huset inkl slangar. Motorlampa […]

Volvo Selekt garanti

Hej, ville höra om era erfarenheter gä[…]

Okej. Tack för svar! Jag var lite inne p&ari[…]

Nu har jag testar att smörja kontakten p&arin[…]