Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Fick nacken röntgad mest bara för att få det dokumenterat.
Det värsta jag fick var ett skrapsår på höger hand men annars så var det inget förutom muskelvärken dagen efter.

En krock med annat fordon bilen blev lite kort och knölig.
Bild
En sak jag blev lite fundersam över var att passagrar dörren inte gick att öppna men det kanske inte är så konstigt.

Jag hittade en hel vänster blinkers då den flög ut i diket.
Ett mosat xenon drivdon hittade jag också typ

Bild

Efter nyårs helgen så ska jag åka och titta på en ny bil får väll se om det blir något =)
Det var en rejäl smäll. :cry: Du får verkligen tacka din lyckostjärna att du klarade dig! Denna gång var marginalerna på rätt sida. Hoppas innerligt att det gick hyfsat även för övriga inblandade!

Krya på dig och Gott nytt år!
Oj vad bilen såg ut, om man enbart ser bilden och inte skulle veta vad som hänt föraren skulle man tro att någon kunnat bli riktigt allvarligt skadad. Väldigt tråkigt när olyckan är framme, men bilar finns det gott om, som någon redan sade. Hoppas det inte blir några problem med nacken i framtiden.

OT: Har ibland själv funderat på att ha en mindre bil istället för 850:n, men ur krocksynpunkt så är dessa gamla bensinvargar att föredra istället för någon liten japanare...
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Jag äger två båtar, båda s[…]

Var det inte stängt? Skärmavbild 2025-06[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]