- ons 28 dec 2011, 17:34
#601467
HEr i Norge er det mange oberoende verksteder som ikke vet HVA som skal gjøres til hvilke intervall. Blandt annatAdditivpåfyllning er det många som brenner seg på. Tar service hos oberoende verkstad pga. pris (hverken kunde eller verksat vet at det må fylles additiv), men må så inn til en Volvoverkstad pga. att motorlampan lyser, og visar seg att additivtanken har gått tom, och i yttersta konsekvens har partikelfilteret blivit forstørd pga. detta.
Vet ikke hvordan det er i Sverige, men her i Norge opererer Volvoverksteder KUN med fastpris, mens småverksteder ofte har timespris. Da blir det fort dyrt ved feilsøking, fastrostade deler osv.
Ang. 2.0 SW uppgradering så er jeg 100% enig i at det er idiotiskt att det inte finns några releasenotes/uppgraderingsbeskrivningar på hva som blir oppgraderat och hvorfor.
Vet ikke hvordan det er i Sverige, men her i Norge opererer Volvoverksteder KUN med fastpris, mens småverksteder ofte har timespris. Da blir det fort dyrt ved feilsøking, fastrostade deler osv.
Ang. 2.0 SW uppgradering så er jeg 100% enig i at det er idiotiskt att det inte finns några releasenotes/uppgraderingsbeskrivningar på hva som blir oppgraderat och hvorfor.
Norsk! Volvo V60 MY-12 DRIVe Ocean Race Blå