Ring Autotech,
Jag är väldigt nöjd och har alltid lämnat mina bilar där och aldrig blivit besviken.
Moderator: Moderatorer
MartinS skrev:Polestar har sagt "under 2012" till mig, vi får väl se vad verkligheten visar.Jag har hört samma luddiga besked från Polestar och tappade lusten att vänta på det okända. Jag TROR inte Polestar uppraderingen kommer överträffa Rica, snarare tvärtom. (Man ska ha i åtanke att uppgraderade T6 motorn har andra förutsättningar både för Polestar och Rica då hårdvaran är förändrad) Nu när garantitiden har upphört så känns också Polestar mindre relevant kontra en seriös extern firma.
/Martin
XLR8MF skrev:MartinS skrev:Polestar har sagt "under 2012" till mig, vi får väl se vad verkligheten visar.Jag har hört samma luddiga besked från Polestar och tappade lusten att vänta på det okända. Jag TROR inte Polestar uppraderingen kommer överträffa Rica, snarare tvärtom. (Man ska ha i åtanke att uppgraderade T6 motorn har andra förutsättningar både för Polestar och Rica då hårdvaran är förändrad) Nu när garantitiden har upphört så känns också Polestar mindre relevant kontra en seriös extern firma.
/Martin
Slutligen är det slöseri att köra runt med orginal T6 då tiden rullar på... jag rekomenderar dig verkligen att sätta fart på bilen nu!
Ja det har aldrig varit så mycket lekstuga i[…]
Dom uppdaterar inte per automatik på dessa.