- fre 02 dec 2011, 06:56
18 och 19 är det som behövs 22an klarar sej av någon konstig anledning så har jag bara hört talas om detta på just 01or varken tidigare eller senare :shock: kan vara en slump alt dålig sändning just då?
jag har själv sluppit byta slangarna än så länge men senast igår höll kolegan på och svära :-(O) jag försökte hjälpa han men inte ens med telepati fick jag in handen ens i närheten men det sluta med att han hade en lång avbitare och klippte itu klämmorna och en tigersåt med lång klinga som han dela slangen så han lättare fick ut den!
därimot så hjälpte jag en kompis som hade råkat ut för samma och dom spricker i gjutskarven precis i vecket så jag tog helt sonika fram pl400 och kleta på och det håller än nu ett halv år senare och spara kanske inga jätte summor men många svordommar och mycke tid och blod
jag har själv sluppit byta slangarna än så länge men senast igår höll kolegan på och svära :-(O) jag försökte hjälpa han men inte ens med telepati fick jag in handen ens i närheten men det sluta med att han hade en lång avbitare och klippte itu klämmorna och en tigersåt med lång klinga som han dela slangen så han lättare fick ut den!
därimot så hjälpte jag en kompis som hade råkat ut för samma och dom spricker i gjutskarven precis i vecket så jag tog helt sonika fram pl400 och kleta på och det håller än nu ett halv år senare och spara kanske inga jätte summor men många svordommar och mycke tid och blod
duett 6? epa ford taunus 81 ford sierra 90 s40 t4 00 ford mondeo td
ford mustang gt 68 äger denna klenod än i dag
v70 2,5d 99 aut v70 t5 02 aut 855 t5r 95 aut v70 d5 05 aut s60 R 06 aut
och nuvarande v70 2,5ft aut 11 R-design polestar
ford mustang gt 68 äger denna klenod än i dag
v70 2,5d 99 aut v70 t5 02 aut 855 t5r 95 aut v70 d5 05 aut s60 R 06 aut
och nuvarande v70 2,5ft aut 11 R-design polestar