Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Både Amarace och Tomas88 har gissat fel på min ålder, Tomas88 mycket. Men jag tror samtliga har gissat andreas_lofgren för högt. Jag tror han är nyss fyllda 30.
av matzen10
KKR skrev:Både Amarace och Tomas88 har gissat fel på min ålder
Det tror jag med.. Jag tippar 65, utifrån dina historier från "förr i tiden" :) . Det kan inte vara mer än ett par års felmarginal i alla fall.. ;-)
*pettson* skrev:Gissningen är inte helt fel. Jag kommer att fylla 41 i början av nästa år.
Såg ett foto på din hemsida för några år sedan och tyckte att du var däromkring. Tänk så rätt det kan bli!
crumpets skrev:Fusk, fusk! :lol:
Vill minnas det var kymigt med jobb ett tag och jag tror du nämnde något om plugg = en yngling alltså :-).

M V H
--_> Matz
Senast redigerad av 1 matzen10, redigerad totalt 0 gånger.
av Lövet
Underbara gissningar!

När man lägger fram tjänsteman, hus, kombi med automat, katt och barn så kanske jag framstår rätt medelålders när jag tänker efter.
Användarvisningsbild
av Brainy
Och jag kanske ska lägga en hint om att jag är yngre än Andreas då :) Men sen får ju jag ta bort hus, katt och automat ur hans lista med vuxenpoäng ;)
av Lövet
Ja volvodiesel bara skriker ju ungdom så fort den har manuell låda ;)
Användarvisningsbild
av Variosboy
haha, det är det som gäller alltså, nu är jag ju tydligen 43, trots att vi är lika gamla du å jag Andreas!

Får sälja dieseln helt enkelt så jag kommer ner i rätt ålder! :wink:
Användarvisningsbild
av Brainy
andreas_lofgren skrev:Ja volvodiesel bara skriker ju ungdom så fort den har manuell låda :wink
Revisor är jag visst också, det är väl ett ungdomligt yrke? :mrgreen: (Många unga tjejer som är redovisningskonsulter dock...)
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Brainy skrev:(Många unga tjejer som är redovisningskonsulter dock...)
Så det är alltså därför du är revisor! Snuskgubbe!! :mrgreen:

//David

Från början lite så, men man v&au[…]

Elpriset

Vattenfall, 2020 ………… […]

Tack :-)

Volvo V50 "Mr White"

Ja med den adra knoppen så, ja :)