- mån 31 okt 2011, 22:05
En liten kul grej tänkte jag kunde vara att gissa hur gamla vi tror att våra vänner på forumet är. Alla har ju sina alias och går även ut med namn i sina inlägg men ibland så undrar jag över hur gammal en viss person kan vara. Det är ju lite anonymt ändå, vissa har kanske träffats vid vissa motorträffar och så men för många är det bara ett namn man ser i diskutionerna. Min tanke var att som en kul grej skriva 5 - 10 alias som man ser ofta i dom forum som du besöker. Skriv alias och vilken ålder du tror att han eller hon har, kan bli ganska rolig läsning för alla omnämda att se vilken uppfattning folk har om dej. Jag börjar att sticka ut hakan med att gissa på dessa medlemmar, skriv dom som ni ser ofta i era trådar t ex, annars är det valfritt ( som mälaren ) :)
Carman 60 år, Brainy 53 år, wissel 55 år, Kamilenski 38 år, dieselmagnus 35 år, Hollan 50 år, Andreas80 30 år, andreas_lofgren 45 år,
Lennart Lundberg 55 år, Pettsson 52 år, Funk 30 år, 2444ever 30 år, Greeken 45 år, oldtimersmc 47 år, Arnold 50 år,
Gissa även på våra kära moderatorer, hoppas att ingen blir förolämpad utan tar det som en rolig grej, peace everybody
/Clas
Carman 60 år, Brainy 53 år, wissel 55 år, Kamilenski 38 år, dieselmagnus 35 år, Hollan 50 år, Andreas80 30 år, andreas_lofgren 45 år,
Lennart Lundberg 55 år, Pettsson 52 år, Funk 30 år, 2444ever 30 år, Greeken 45 år, oldtimersmc 47 år, Arnold 50 år,
Gissa även på våra kära moderatorer, hoppas att ingen blir förolämpad utan tar det som en rolig grej, peace everybody

VOLVO for life
Våga fråga om du har ett fel som är trasigt.