av MartinS - mån 24 okt 2011, 09:25
- mån 24 okt 2011, 09:25
Jag har för övrigt skickat ett spjäll till Atech2 för renovering och det kom tillbaka renoverat och fungerande. Körde med det cirka 5 månader utan problem, sedan sålde jag bilen.
Jag kontaktade dock Atech2 efter någon månad via mail då jag hade ett skumt fel som jag undrade om det kunde ha med spjället att göra. Jag fick aldrig något svar från dom, så de verkar ha lite problem med kundrelationerna. Jag löste problemet utan deras inblandning så jag brydde mig inte om att de aldrig svarade, mer än att jag konstaterade att det var riktigt dåligt av dom.
/Martin
dave skrev:den visar mig att jag antagligen inte kommer få ut gasspjällshuset ur bilen då kabeln går bakom en del där under som sitter fast i båda ändar så att bara dra ut den funkar inte. Hm... Vill inte stå utomhus och renovera spjället :)I allafall på turbon så går kabeln bakom en fästbricka till startmotorn, men det är inga problem, bara att lossa en bult och två muttrar, dra bort kabeln och skruva dit igen. tar 3 minuter.
Dave
Jag har för övrigt skickat ett spjäll till Atech2 för renovering och det kom tillbaka renoverat och fungerande. Körde med det cirka 5 månader utan problem, sedan sålde jag bilen.
Jag kontaktade dock Atech2 efter någon månad via mail då jag hade ett skumt fel som jag undrade om det kunde ha med spjället att göra. Jag fick aldrig något svar från dom, så de verkar ha lite problem med kundrelationerna. Jag löste problemet utan deras inblandning så jag brydde mig inte om att de aldrig svarade, mer än att jag konstaterade att det var riktigt dåligt av dom.
/Martin
Ju oftare jag tankar desto roligare har jag haft det!
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts