- tis 04 okt 2011, 16:11
#573362
En V70N med lite färre mil är nog en bättre affär ur ekonomisk synvinkel, men behöver inte vara det.
http://www.blocket.se/helsingborg/Volvo ... ?ca=13&w=3
http://www.blocket.se/stockholm/VOLVO_V ... ?ca=13&w=3
http://www.blocket.se/kristianstad/Volv ... ?ca=13&w=3
http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_V7 ... ?ca=13&w=3
ak84 skrev:Sliten på ett onormalt sätt, växellådan kan behöva bytas, osv. Bilen är ju utbytt för att dess ekonomiska livslängd är över och det innebär ju reparationer. Visst, kolla på den och se om den verkar fräsch men taxibilar brukar ju vara lite extra slitna. Kolla noga hur det har varit med oljebytena i automaten, annars har du ett byte där på gång i alla fall!!SlimShady skrev:Motivering?ak84 skrev:Ingen mer som har något att säga om detta köp?Personligen skulle jag köpt en privatägd V70N istället för en gammal taxi.
En V70N med lite färre mil är nog en bättre affär ur ekonomisk synvinkel, men behöver inte vara det.
http://www.blocket.se/helsingborg/Volvo ... ?ca=13&w=3
http://www.blocket.se/stockholm/VOLVO_V ... ?ca=13&w=3
http://www.blocket.se/kristianstad/Volv ... ?ca=13&w=3
http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_V7 ... ?ca=13&w=3