38 minsann.. Det låter som om nån behöver stressa av..
Jag har två sidor. En när jag är ledig och en när jag utövar mitt yrke.
I yrket är jag stolt och försöker vara så proffessionell det går. Ibland får man ta genvägar då tillgång på delar avgör, eller om kostnader som satts av kund alena avgör, men aldrig så det påverkar det funktionella, någonsin. Full funktion, annars har man inte löst problemet.
Trots det vet jag inte vad stress på jobbet är. Jag tillåter inte nån stressa mej. För ska det gå fortare så är valet att lämna det till någonannan som går att stressa. Jag tar bara ansvar för mej själv och mina jobb som görs i min takt. Inte andra och andras jobb.
Privat bland vänner i min vardag, när jag inte skruvar och fixar, ja där ser det ut som nedan..
Du fick 30 rätt av 90 möjliga
Du är inte ett dugg perfektionistisk. Du tar dagen som den kommer och vet att man egentligen aldrig behöver jobba ihjäl sig. Din rationella och logiska sida gör att dina beslut inte blir svåra att ta. "Bara det fungerar och är praktiskt så spelar det inte så stor roll om det inte är perfekt," resonerar du. Du har förmågan att koncentrera dig på det viktigaste och har för länge sedan genomskådat alla "genier" här i världen.
Du får fundera vidare på varför en surkart behövs i varje kö som står och surar och muttrar..