LITA aldrig på en felkod utan att klura lite till... (endast om verkstan garanterar att detta löser dina problem) gör de det så byt men jag kan lova huvudet på att de inte gör det utan du riskerar att få byta mer o mer o mer...
Gör ren din LMM till att börja med det är i princip gratis och ger samma felkod som du beskriver.
Den som säger att "byt detta så fixar det sig" skall oxå stå för det vilket de INTE kommer att göra, testa så får du se... PM:a mig gärna så kan vi utveckla det mera
Väldigt smart och ett riktigt bra tips till oss alla. När lampan började lysa, så märkte jag att bilen dog på tomgång.
Eller rättare sagt när jag kopplade, Var tvungen att hålla igång bilen genom att gasa hela tiden.
Så jag tog bort lm och började rengöra lite grann med Brakeleen, samt så tog jag bort minus kabeln ifrån batteriet.
Bilen dog inte längre under tomgång, Och lampan slocknade. Yes tänkte jag. Men nästa morgon när jag skulle starta bilen, så kom fel medellandet fram. Och ikonen började lysa igen. :(.
Men jag har inget problem med tomgången nu iaf.