NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kluster
Nu har min Min Volvo-sida uppdaterats också. Preliminär leverans v40...kommentarer överflödiga, typ.
av jumu01
Oj! Plus 8 veckor till, skall dom "demolera" isär hela bilen för att bygga upp den igen, snacka om otur du haft Kluster! :shock:
av Kluster
:roll: ja du, hoppas det är en glädjekalkyl åt rätt håll dvs att den blir klar tidigare och får lite prio nu, väntar på att min säljare ska höra av sig.

Nån gång ska väl vara den första men det känns som att denna bil blir den första nya bilen jag får börja köra med dubbdäcken på från dag 1 :???:
av Kluster
Magic440 skrev:Yes! idag blev det leveransstatus 2
När min status hoppade till steg 2 dröjde det inte länge innan den gick sen till steg 7 fast det kan ju vara olika från bil till bil också....
av Kluster
Vilket transportsätt används vid leverans av en ny bil till ÅF? Är det lastbilssläp eller via tåg den längsta biten och sen via lastbil?
av jumu01
Kluster skrev:Vilket transportsätt används vid leverans av en ny bil till ÅF? Är det lastbilssläp eller via tåg den längsta biten och sen via lastbil?
Tåg den längsta biten och sen via lastbil? Alla fall då det gäller Umeå.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 47

Min V50 med 17" hjul ska ha 205/50-däck […]

I mitt fall är datamängden inget bekymme[…]

Bränsletryck B230fb.

Det brukar vara c:a 2,5 kg på tomgång […]

Xc60 My26 T6 230v laddare