- tis 30 aug 2011, 16:12
#561555
Gör så här, kör ut på grus var som helst. Stanna till, Varva upp lite och dutta upp kopplingen en "millisekund", gå ut och kolla, det ska vara fyra lika stora handflatsstora rivmärken i gruset. Då går AWDn i som den skall. Har ni automat, gör likadant fast med automaten och gå ut kolla så alla fyra rivmärken är lika stora. Man behöver igen hjälp, det går perfekt ensam, man behöver heller inga lyftar eller verktyg.
Överkurs, tryck ur DSTC knappen och lägg ett fett 4-hjulsställ i en gruskurva.... man kan inte missa på om den drivar bara fram eller på alla 4 :D
Jag har haft min 5000 mil nu och det som har gett upp är fönsterhissar, spännrullen till aggregatremmen, styrleder och nu AC kompressorn börja låta skumt.
andreas_lofgren skrev:Tyvärr väldigt svårt att kolla sommartid. Inte ens på grus tror jag det spinner tillräckligt mycket.Vad ni krånglar till det.
Gör så här, kör ut på grus var som helst. Stanna till, Varva upp lite och dutta upp kopplingen en "millisekund", gå ut och kolla, det ska vara fyra lika stora handflatsstora rivmärken i gruset. Då går AWDn i som den skall. Har ni automat, gör likadant fast med automaten och gå ut kolla så alla fyra rivmärken är lika stora. Man behöver igen hjälp, det går perfekt ensam, man behöver heller inga lyftar eller verktyg.
Överkurs, tryck ur DSTC knappen och lägg ett fett 4-hjulsställ i en gruskurva.... man kan inte missa på om den drivar bara fram eller på alla 4 :D
Jag har haft min 5000 mil nu och det som har gett upp är fönsterhissar, spännrullen till aggregatremmen, styrleder och nu AC kompressorn börja låta skumt.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.