- sön 21 aug 2011, 14:29
Tja, fick tillbaka toppen från planing och tvätt och provtryckning igår, Nu är allt ihop och bilen startar och går som den ska, enda saken jag noterat är att elfläkten går hela tiden, tempen på mätarn står rakt upp, Min fråga är kan givaren som sitter under 3ans insug gått sönder i och med tvätten då de förmodligen inte plockade bort den. Går det att köra med bilen? Fläkten går som sagt hela tiden!
Stängde av bilen och startade den igen, nu startade inte fläkten alls, motorn verkade bara bli varmare och varmare, nålen på mätaren inne i kupen är fortfarande rakt upp. Så till slut stängde jag av bilen. Då bubblade en massa kylarvätska ut ur expansionskärlet, (locket var av.). Vad tusan är det som har hänt?
mvh
Stängde av bilen och startade den igen, nu startade inte fläkten alls, motorn verkade bara bli varmare och varmare, nålen på mätaren inne i kupen är fortfarande rakt upp. Så till slut stängde jag av bilen. Då bubblade en massa kylarvätska ut ur expansionskärlet, (locket var av.). Vad tusan är det som har hänt?
mvh
Senast redigerad av 1 bodhii, redigerad totalt 0 gånger.