- tor 04 aug 2011, 11:12
#552639
Har börjat titta lite försiktigt på två bilar.. och går och grunnar på några saker.
Den ena bilen är en V50 T5 Kinetic 10:a, 4000mil och helt standard utrustad.
http://www.blocket.se/varmland/Volvo_V5 ... ?ca=16&w=3
Den andra bilen är en V50 T5 R-design 08:a, ~6000 mil och har Autotech Steg 3 under huven.
http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_V5 ... ?ca=16&w=3
... det jag funderat över är om de hade varit värt att köpa 10:an, för nyare bil och 1 års garanti kvar från Volvo.. men sedan lägga på ~30.000 kr för R-design utrustningen ?
Fördelen med 08:an är ju både att den är r-design från grunden, autotech steg 3 som går på 20.000kr, finare fälgar, sollucka (!) m.m m.m.
Vad hade ni tittat på och varför ?
Den ena bilen är en V50 T5 Kinetic 10:a, 4000mil och helt standard utrustad.
http://www.blocket.se/varmland/Volvo_V5 ... ?ca=16&w=3
Den andra bilen är en V50 T5 R-design 08:a, ~6000 mil och har Autotech Steg 3 under huven.
http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_V5 ... ?ca=16&w=3
... det jag funderat över är om de hade varit värt att köpa 10:an, för nyare bil och 1 års garanti kvar från Volvo.. men sedan lägga på ~30.000 kr för R-design utrustningen ?
Fördelen med 08:an är ju både att den är r-design från grunden, autotech steg 3 som går på 20.000kr, finare fälgar, sollucka (!) m.m m.m.
Vad hade ni tittat på och varför ?
Volvo V60 B4 R-Design -22
Såld men saknad
Volvo V50 T5 R-design (2008) - Autotech ATM420 / K16-turbo / Quaifediff m.m / 404Hk / 545Nm
Såld men saknad
Volvo V50 T5 R-design (2008) - Autotech ATM420 / K16-turbo / Quaifediff m.m / 404Hk / 545Nm