*pettson* skrev:Mabuse: Jag har en ypperlig ide för din del. Det borde lösa det mesta gällande ditt tyckande om mej och det innehåll jag har i mina inlägg. Det löser säkert andras motsvarande problem också om såna finns. Välj att ignorera mina inlägg, det måste vara mycket enklare och gör säkert att du mår bättre när du slipper ägna tid åt att försöka förstå och göra kontroll på hur någon skriver.
Alla har vi olika specialiteter och faktum är att fordon och felsökning är min,
Jag är också felsökare, men min huvudinriktning är elektronik. Problemet med mig är att felsökningen har blivit en yrkesskada. Överallt där jag ser fel får jag en oemotståndlig drivkraft att försöka rätta till felet. Även om det bara råkar vara en tavla i väntrummet till tandläkaren som hänger lite snett.
...inte att författa regelrätta doktorsavhandlingar med olika former av kontroller av meningsbyggnad och annat.
Jag gick själv på OBS-klinik ett par årskurser på lågstadiet, så jag är inte så duktig eller perfekt, men jag har kommit en bit på väg i alla fall. Men anledningen att jag lämnat önskemål om bättre formatering av din text är inte för att klanka ner på dig, utan för att det säkert är fler som skulle "orka med" att läsa det du skriver och ta del av dina kunskaper. Till och med jag lärde mig något av en av de senaste inläggen, jag har aldrig reflekterat över att PET-plasten är en polyester fast jag borde ha vetat det.
När det kommer till problemlösning på fordon i teorin och i realiteten så står det sej väldigt kort att kunna skriva perfekta inlägg i ett forum, men att inte ha nånting att skriva om.
Men om få orkar läsa det du skriver, vilken nytta är det då att du skriver över huvud taget?
Att slå ett par dubbelslag på enter-tangenten lite då och då när det passar med en konstpaus kan väl inte vara så betungande? Jag håller med om att det blir lite extra jobb för dig, men tänk så mycket lättare det blir för så många fler.
"When the going gets tough, the Tough get duct-tape..." Dr. Mabuse,
SFN
Skeptic Friends Network och
Etanol.nu
Att mäta är att veta...