- mån 20 jun 2011, 18:59
När jag söker på byta kamrem så får jag bara svar som att folk frågar hur ofta den ska bytas och någon skriver att man ska bara söka så finner man svaret men jag hittar inget om hur man gör, kan man få va så ofin att fråga om ingen kan göra en sådan? Tyckte den om schimsning av magnetkopplingen var så bra så nu skulle man vilja se en lika bra om kamremsbyte. Skulle göra denna sajt fullkomlig.
:lol:
(behöver göra en sån om några och blev nyfiken på om man kunde klara det själv - dessutom råder det lite osäkerhet om när det gjordes på min så kanske jag skulle tidigarelägga det)
Fint om det täckte en C70, väl samma T5 motor som sitter i V70?
Nu vet ni att intresse finns om nån skulle va väldigt sugen på att göra en men tvekade i tron att ingen var intresserad... :lol:
:lol: (behöver göra en sån om några och blev nyfiken på om man kunde klara det själv - dessutom råder det lite osäkerhet om när det gjordes på min så kanske jag skulle tidigarelägga det)
Fint om det täckte en C70, väl samma T5 motor som sitter i V70?
Nu vet ni att intresse finns om nån skulle va väldigt sugen på att göra en men tvekade i tron att ingen var intresserad... :lol:

- By Lövet