volvis: Jo, Det blir nog så :) Den som har mest tillbehör på sin bil när han dör vinner.
Tror jag skulle kunna ställa upp i en tråd med flest tillbehör ;) Har inte allt. Men nära på :)
Moderator: Moderatorer
Steg 1: kolla så att allt sitter som det ska[…]
Att det skulle bli någon slags ledad funktio[…]