volvis: Jo, Det blir nog så :) Den som har mest tillbehör på sin bil när han dör vinner.
Tror jag skulle kunna ställa upp i en tråd med flest tillbehör ;) Har inte allt. Men nära på :)
Moderator: Moderatorer
Är ETS-lampan tänd? Om motorn går […]
Att det skulle bli någon slags ledad funktio[…]