Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av stagesix
typ ett par skruvar på undersidan där kåpan som går lixom ner bakom handsfacket och ner mot torpedväggen möts.. du måste ta bort den kåpan och då lär du se skruven, då kan du sen haka bort handsfacket.. har jag för mig :D eller såg nu att de är fas2 men de lär vara desamma :P

Vad ska du göra?

/stagesix
Användarvisningsbild
av Fellow
stagesix skrev:typ ett par skruvar på undersidan där kåpan som går lixom ner bakom handsfacket och ner mot torpedväggen möts.. du måste ta bort den kåpan och då lär du se skruven, då kan du sen haka bort handsfacket.. har jag för mig :D eller såg nu att de är fas2 men de lär vara desamma :P

Vad ska du göra?

/stagesix
Tackar, får kolla de imorn då. Jag tänkte försöka montera delningsfilter där bakom.
Användarvisningsbild
av TobbeL
Fellow skrev:Tackar, får kolla de imorn då. Jag tänkte försöka montera delningsfilter där bakom.
Att få plats med något bakom handskfacket kan bli knepigt då det är en vägg från instrumentbrädan precis bakom handskfacket. Det skulle isåfall vara om du sågar upp den väggen, men det är inte som på en 740 att du ser allt bakom om du plockar bort handskfacket.

Jag kan tipsa om att sätta delningsfiltren framför växelspaken, under stereon. Jag har gjort det själv och det finns gott om plats där.

Bild

Hej, bör jag oroa mig för rosten på[…]

Laddbox

Håller med föregående talare. &Au[…]

XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]

En ständig jakt på kapital verkar vara […]