- tor 26 maj 2011, 23:06
Min säljare verkar inte veta och jag som också fått min bil ändrad till en my12 blir lite orolig att få komfort när jag vill ha sport...
Vad gäller priset så skiljer det ju inget för oss som beställt T3 momentum (annat än om det nu inte är sportchassi!?!?) förutom att man inte får Njord på köpet.... men de förhandlade jag bort mot Sleipner 18" ändå och fick dessutom bra rabatt (tycker jag). Men jag förstår att många blir besvikna även om det ju var ganska väntat och dessutom diskuterades en del på forumet att det nog skulle komma att bli så.
s6025t skrev:Det är samma standardutrustning i My11 o My12 plus att 12:orna har nyckelavstängd airbag som standard vilket kostade 600 till my 11.Chassit är valbart utan pristillägg (touring eller sportchassi)Vet du att det är så? På bygg min bil är touring (komfort) standard och sport (som heter standard?) tillval för 5000kr?
Min säljare verkar inte veta och jag som också fått min bil ändrad till en my12 blir lite orolig att få komfort när jag vill ha sport...
Vad gäller priset så skiljer det ju inget för oss som beställt T3 momentum (annat än om det nu inte är sportchassi!?!?) förutom att man inte får Njord på köpet.... men de förhandlade jag bort mot Sleipner 18" ändå och fick dessutom bra rabatt (tycker jag). Men jag förstår att många blir besvikna även om det ju var ganska väntat och dessutom diskuterades en del på forumet att det nog skulle komma att bli så.
XC60 D4 AWD Classic Aut, Ice White Summum Klimatpkt VOC Lastpkt Teknikpkt pro delbart drag progr. servo växlingspaddlar sportpedaler borttag emblem pianosvarta paneler mörkt innertak el-nackskydd Leda 18" vinter textilmattor nätfickor stänkskydd