Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av erikn
Jag kommer inte ihåg vilken tråd. Och nu när jag ska söka på forumet på etanol.nu aå verkar sökfunktionen fått nippran. Är ganska säker att tråden ifråga innehöll kabelstam, men jag får noll träffar på allt jag provar att söka efter.
av pimse
slidnert skrev:Jajjemen, det var den. Vågar inte garantera något men det fungerade på min förra 740.
Den kontakten har jag nött på och av några gånger. Har även provat med en annan styrenhet, men utan resultat.

Tack för idéer dock!

Per
av pimse
erikn skrev:Jag kommer inte ihåg vilken tråd. Och nu när jag ska söka på forumet på etanol.nu aå verkar sökfunktionen fått nippran. Är ganska säker att tråden ifråga innehöll kabelstam, men jag får noll träffar på allt jag provar att söka efter.
Har gjort en Google sitesökning efter kabelstammen på etanol.nu och fått en hel del intressanta träffar.

Jag har skaffat några relän jag ska prova med...sen får jag skära upp höljet i kabelstammen!

Tack för tipset!

Per
Värde på på min V60

Tack. Då satsar jag på att sälja.

Med det jag skriver ’’felaktig tvä[…]

Bensinpriser v2

40-50 kr Då kommer vi nog få se stora […]

Det går helt fint att koppla bort batteriet […]