Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av VolvoSebastian
Hej!
Letat efter dessa så kallade Sealed beams men hittar ingen som säljer till vettigt pris i Sverige, Europa? Både sealed beams och h4 typerna är jag ute efter.
Så vet ni var man kan få tag i dem så svara gärna!
Tackar i förhand.
Mvh Sebastian
av VolvoSebastian
zamme skrev:ska du ha dom med hel/halv ljus eller bara hel?
för du menar hela strålkastaren va? :P
Japp hela strålkastarna(insatser) behöver jag. Har 2st halvljus i någorlunda bra skick men inga helljus som funkar. Tänkte att antingen byta mot h4 eller köpa nya sealed beams. Verkar vara svårt att få tag på den till skapligt pris till Sverige.

"Ticken" har kollat där men hittar inget av intresse.
Användarvisningsbild
av zamme
VolvoSebastian skrev:
Japp hela strålkastarna(insatser) behöver jag. Har 2st halvljus i någorlunda bra skick men inga helljus som funkar. Tänkte att antingen byta mot h4 eller köpa nya sealed beams. Verkar vara svårt att få tag på den till skapligt pris till Sverige.

jag köpte nya hel/halvljus till min bil o gav 500 för 2 tror jag, men det va sonna där glödlampan sitter fast i strålkastaren.
mina lampor har märkningen; Sylvania H4656, e det samma dom du har? :O
av VolvoSebastian
zamme skrev:
VolvoSebastian skrev:

jag köpte nya hel/halvljus till min bil o gav 500 för 2 tror jag, men det va sonna där glödlampan sitter fast i strålkastaren.
mina lampor har märkningen; Sylvania H4656, e det samma dom du har? :O
Jajemen tror de är samma, var hittade du dem?
Värde på på min V60

Precis som Lövet skrev. skroten? verkligen in[…]

Det spelar ingen roll för efter en resa till […]

Bensinpriser v2

jag tror på en dubbling härifrån,[…]

Läckage koppling v70 II

Såhär ser den nya delen ut, går […]