Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av opA
Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med ”tjejerna” ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen,men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?
Användarvisningsbild
av gnestakalle
Byt in kärringen mot lite lämpliga plåtdelar och gör det själv. :mrgreen:

Mvh GK
av PTV
Svårt att avgöra om ditt inlägg är seriöst menat eller om du är uppjagad över situationen när du skriver en massa om en eventuellt otrogen flickvän och till sist kort blandar in din bil.

Är du rädd om din bil så lagar du ju naturligtvis rosten och bryr du dig om ditt förhållande så frågar du ju snällt rent ut vad som händer.Om hon sedan har skit i bagaget och knullar runt med andra så lär du ju inte bli lyckligare av att stanna hos en sådan flickvän.
av llesrof
PTV skrev:Svårt att avgöra om ditt inlägg är seriöst menat...
Det är inte seriöst menat. Den där berättelsen är skitgammal. Jag läste den för flera år sedan.
Användarvisningsbild
av opA
Finns de ingen humor idag ? ;)
av *pettson*
opA skrev:Finns de ingen humor idag ? ;)
Visst finns det humor?
Men det svåra är att servera 5-6 år gamla skämt och faktiskt få folk att le fortfarande....
Användarvisningsbild
av VOLVO 240KUNGEN
*pettson* skrev:
opA skrev:Finns de ingen humor idag ? ;)
Visst finns det humor?
Men det svåra är att servera 5-6 år gamla skämt och faktiskt få folk att le fortfarande....

Även om skämtet är gammalt så är den lika rolig varje gång jag läser den, även om du har hört/läst den förut så finns det faktiskt folk som INTE hört eller läst den tidigare, kan finnas dom som läser den för första gången just nu !! :D
av PTV
Aaahh f_n, var det ett skämt !?.

Ungefär som att Bettan låg och förblödde efter att knivskurit sig svårt i köket när hon slant med denna kniv och maken kastade sig på telefonen och ringde 112.Ingen svarade till makens förtvivlan och han försökte stoppa blödningen samtidigt som han inledde hjärt och lungräddning när Betta slutat andas.Det var då maken än en gång dröjde kvar framför köksfönstret när han såg sin nyinköpta V70 ha ha ha ... Roligt, nä inte det minsta. ?:-/

Det här är däremot djävligt roligt om vi nu ska fortsätta diskutera udda humor ...
:D
Användarvisningsbild
av ÄRRet
Eddie är säkert kul om man är 7 år och tycker task är ett fult ord. Humor med lite eftertanke är nog inte din grej...
Edit: Mina raggarkompisar brukar tycka Eddie är kul men då behöver även dom runt 5 bira innanför västen... Förklara gärna vad som är kul med att sjunga om könsord? Tyckte Onkel Kånkel va cool men då va man ju iaf runt 12... :P

Batteritillverkning är uppenbarligen inte rik[…]

Däck dimensioner

Har dom röda coilsen från j-spec som &a[…]

B230E K-Jetronic 740 till 240

"Nya" motorn är från en Volvo[…]

Jag har kört med den här setup:n ett tag[…]