Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Behålla Volvo V50 1.8f-09 (6300mil) eller Byta till en Volvo V70 2.5FT-09 (11900mil)

Volvo V50 1.8f BEHÅLLA
2
15%
Volvo V70 2.5FT byta!
11
85%
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Jag går i bil bytar tankar igen, behöver lite hjälp och råd!!

Efter att S60´n hade passerat 20800 så tyckte jag det var dags att byta bil...

Så det blev denna pärla, V50 -09a 3700 mil momentumpaket

Bild

Bild

Dock ser den inte ut så nu, då det tillkommit en takspoiler + alu fälgar till vinterdäcken + sport ratt + R-design växelspaksknopp, bilder på detta kommer så fort man kan ha bilen ren ett par dagar.. Letar febrilt efter ett par silver rails är det några som sitter på ett par är jag intresserad..
Senast redigerad av 3 Mini_ice, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Lite fler bilder i sommar mundering, var och hämtade alu rails i dag som inte är med på bilden men dessa kommer på de närmsta dagarna, annars har det inte hänt så mycket, vingen monterad.. Tänkte montera ett Dls Reference RS6A kitt i framdörrarna ev ett likadant bak alt några andra Dls koaxialer, kommentarer och synpunkter på det andra bättre högtalare för samma pris eller billigare tas gärna emot...

Har även gjort en "enkel" modd ala bauhaus, köpte film som man klistrar på blommbrädor samt bänkskivor, kylskåp osv och monterade på på inredningen dock så vill jag ha mitt alu kvar så dessa kanske kommer ut till försäljning bilder kommer på detta med får se vad ni tycker..

Någon som har volvos ipod/USB interface?? är väldigt sugen på denna modd om jag monterar andra högtalare, hur fungerar menyer osv med usb minne är det simpelt eller ska man nöja sig med standard usb??

Nu till bilderna:

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Det har inte hänt så mycket på bil fronten sista tiden till nu!

Det som hänt sen de senaste bilderna är volvo orginal alufälgar till vinterdäcken samt R-Design växelspaks knopp.

Det som ska hända är detta!

DRL Ligger och väntar på varmare tider!
Bild

My 11- Grill. Dock ett litet problem, fick tag i en Drive grill frågan är om den kommer att passa min 1,8f? Drive grillen är delvis täckt som man ser på bilderna, är det bara det som skiljer dem åt eller är det en helt annan ram i grillen? Går det att ha en grill där det kommer in mindre luft i en 1,8f eller är det just bara för att hålla kvar värme i diseln gärna råd ang detta?! En liten skada i själva täckplasten vilket inte kommer att synas på plats.

Bild

"Nya" strålkastare så jag har sprickor i bägge mina jag har nu, 7500:- på volvo med goodwill, blocket hade betydligt billigare.

Bild

Sen den största uppgraderingen kommer att ske invändigt och det är dessa paneler som har skickats iväg på lackering.

Bild

Ursäkta de dåliga bilderna men ville ge er en liten uppdate!

God fortsättning!
Användarvisningsbild
av grillchips
Alltid gött med lite att pilla med! :D
DRL:en är jag riktigt avundsjuk på, blev ju bra med filmningen av inredningen också tycker jag. Vilken färg ska de få nu?
Användarvisningsbild
av bjompa
De där är ju lätt dom snyggaste finska alufälgar som finns, nexus är som vanligt bara bitter å tvär likt en sur gammal gubbe. Antagligen är de den "svenska avundsjukan" som tynger honom. :lol: :wink:

Ska iaf bli trevligt å se va du gör med denna.
Läcker olja i området under insuget

Inte så olyckligt att det är toppacknin[…]

Lyfter denna tråd och undrar om man kan spel[…]

Fel centerhögtalare?

Då jag själv i veckan har hämta[…]

Hej Har ett litet problem med min v70 d3 frå[…]