Moderator: Moderatorer
Brainy skrev:Jag kan tyvärr inte ställa mig bakom detta då jag själv gillar att både chippa och styla bilar, jag har därför avregistrerat mitt konto och kommer ev. tillbaka som vanlig användare den dagen när forumet ligger på utländska servrar.Ja för mej tror jag nog fortfarande "April April"
Jag kommer sakna er!
XC90_Executive skrev:Jag som aldrig gör något olagligt kommer dock finnas kvar! Så ni kan vara lugna!Nej du kör väl aldrig för fort heller någon gång ibland-)
crumpets skrev:Eventuellt. Inom kort kommer du kunna abbonera på en jagrullar-premiumtjänst som bl.a. innefattar rätten att ha smeknamn på moderatorerna.OK, i fortsättningen så ska jag stå och bocka med mössan i handen när forumsnuten kommer :mrgreen:
Tills dess är det Herr XC90_Executive som gäller för dig, vetten.
vetten skrev:Knappast :)Brainy skrev:Jag kan tyvärr inte ställa mig bakom detta då jag själv gillar att både chippa och styla bilar, jag har därför avregistrerat mitt konto och kommer ev. tillbaka som vanlig användare den dagen när forumet ligger på utländska servrar.Ja för mej tror jag nog fortfarande "April April"
Jag kommer sakna er!-)
Det finns ju redan tillräckligt många "Forumpoliser" på dom flesta forum. Inte kommer du att sluta vara här hos oss "Brainy"
ELLER :-O)
gnestakalle skrev:Om det nån gång skulle bli verklighet, man vet ju inte med EUHaha vilket geni du är :mrgreen: :lol:, så får vi väl skapa ett "fikonspråk" så att vi kan fortsätta att diskutera det vi vill. Kanske skulle det kunna se ut som nedanstående.
Dual interleaved mode = Dubbla turboaggregat
Dual Core CPU = Dubbla förgasare
Quad Core CPU = Fyra förgasare
Firewire = Raka rör
Datakomprimering Faktor x.x = Uppställt turbotryck där faktor är det nya trycket
Överklockning = Chippat
Astmamedicin = Racingfilter
Omformatterad = Ommappad
Power Supply Unit = Motor
Hardcoded = Svetsad diff
Luftkonditionering = Lustgas
Wide Area Network = Radarvarnare
Minska mängden overheaddata = Hyvla toppen
Öka datafödet = Vässa insug och utblås
Köpa CD-skivor = Byta till större ventiler
Köpa DVD Dual layer = Byta till de största ventiler som går i
Lågnivåformatterad = Bilen är sänkt