- mån 21 mar 2011, 22:58
Nu tror jag inte att det är speciellt många här på forumet som är ute efter att göra fackmannamässiga lagningar med garanti så att komma med tips grundat på det, utan att informera om det, tycker jag inte är så passande. De flesta av oss som hänger här gör det för att vi vill själva fixa våra bilar så billigt och bra som möjligt, inte för att göra exakt som verkstäderna som alltid bara byter grejer. De som vill ha fackmannamässiga lagningar med garanti lämnar in bilen till en auktoriserad verkstad.
Självklart kan lagringar kärva efter lång tids användning men att byta ut en fungerande fläkt som tillfälligt stannat på grund av damm är i mitt tycke vansinnigt! Den kan ju ha flera år kvar av full funktion! Jag avskyr att slänga saker som med enkla medel kan ges förlängd livstid och jag tycker dessutom att det är oförsvarligt i dagens miljömedvetna samhälle. Det är här jag skiljer mig från de flesta auktoriserade mekar; jag vill laga grejer, de vill bara byta ut till nya...
Självklart kan lagringar kärva efter lång tids användning men att byta ut en fungerande fläkt som tillfälligt stannat på grund av damm är i mitt tycke vansinnigt! Den kan ju ha flera år kvar av full funktion! Jag avskyr att slänga saker som med enkla medel kan ges förlängd livstid och jag tycker dessutom att det är oförsvarligt i dagens miljömedvetna samhälle. Det är här jag skiljer mig från de flesta auktoriserade mekar; jag vill laga grejer, de vill bara byta ut till nya...
Volvo V70N Bi-Fuel -02
Toyota Celica ST 2000 -76
Toyota Celica ST 2000 -76
- By ChristerN