- fre 18 mar 2011, 07:24
BESKRIVNING:
Om kunderna inte är nöjda med sprutmönstret på vindrutan kan ett byte från fluidiska spolarmunstycken till munstycken med kulspets förbättra situationen.
PRODUKTÄNDRING:
Nya spolarmunstycken med kulspets, som ger bättre sprutmönster, har införts i produktion på bilar för den nordiska marknaden 2010w41 och kommer att införas för bilar byggda för resten av Europa 2011w09 (se tabell nedan).
knicklas skrev:P1800: Snart är det dags för 3000-milaservice för min bil, och jag kommer påpeka EXAKT samma saker som du nu fått åtgärdade! :)Angående spolarmunstyckena:
Våra bilar verkar vara s.k. soulmates...
Själv har jag en tid också störts av en liten knack i nån bussning vänster fram när man kör över nåt gupp. Nu känns bilen dessutom superslö direkt efter kallstart... Sen är det dags för andra försöket med spolarmunstycken.
BESKRIVNING:
Om kunderna inte är nöjda med sprutmönstret på vindrutan kan ett byte från fluidiska spolarmunstycken till munstycken med kulspets förbättra situationen.
PRODUKTÄNDRING:
Nya spolarmunstycken med kulspets, som ger bättre sprutmönster, har införts i produktion på bilar för den nordiska marknaden 2010w41 och kommer att införas för bilar byggda för resten av Europa 2011w09 (se tabell nedan).
Cash is king.
- By Raktidiket