- tis 15 mar 2011, 15:04
vad är kostnaden för byte av motor till bakrutetorkare? någon som kan ge en priside?
Moderator: Moderatorer
keno skrev:Hvorfor skal den byttes?ok värt att kolla detta först...är det mycket jobb att få bort rosten? man måste väl montera bort insidan av bakluckan?
Min klarte ikke å røre på pusserarmen, pga at den var "rustet"fast i hylsen som akslingen går igjenom. men jeg fjernet rusten og nå fungerer den prikfritt igjen.
yuphin skrev:Man måste nog ta bort insidan av bakluckan för att byta till en ny ocksåkeno skrev:Hvorfor skal den byttes?ok värt att kolla detta först...är det mycket jobb att få bort rosten? man måste väl montera bort insidan av bakluckan?
Min klarte ikke å røre på pusserarmen, pga at den var "rustet"fast i hylsen som akslingen går igjenom. men jeg fjernet rusten og nå fungerer den prikfritt igjen.
Jättebra tipps att det verkar vara möjligt att att fixa till en motor som rostat fast. Jag trodde nog att de skulle brinna upp i lindningarna. Ännu har min -02a klarat sig, Det vore nog smart att öppna och smörja innan den stannar. Ska fundera på detta!Om du tycker det är opraktiskt med laddning[…]
En rattlås -emulator löser troligen pro[…]