Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Som topic lyder så e ja ute efter elschema till framlyset på en 01a med H4. Höger fram är dött och får ingen ström så ja må se vart allt går =) Finns det ngt cvanligt fel som bruka bli på dessa? Aldrig skruvat med ngn förr. Tips helst schema mottages gärna.
Senast redigerad av 1 busmicke, redigerad totalt 0 gånger.
av busmicke
igelkottar skrev:Har du kollat säkring?
Ja då. den står på bilverkstad men dom fick inte fram el schema så för o få den lagad gratis så söker ja elschema. x:ets far =) o de e hennes bil. Så jag håller på o ska försöka hjälpa dom o skaffa fram schemat.
av busmicke
busmicke skrev:
igelkottar skrev:Har du kollat säkring?
Ja då. den står på bilverkstad men dom fick inte fram el schema så för o få den lagad gratis så söker ja elschema. x:ets far =) o de e hennes bil. Så jag håller på o ska försöka hjälpa dom o skaffa fram schemat.
Hittade det jag sökte efter mkt googlande. Nåt för FAQ kanske? El scheman till allt o alla lite nyare volvobilar. detta täckte all el i bilen tror ja.

http://thepiratebay.org/torrent/3697523 ... g_2005_V03 För dom som vill ha.
Ja jag tvingar ingen att ladda ner finns på en massa motor forum såg ja när ja letade är mest bara ett gäng pdf filer men täckte all el på de flesta volvo bilar av lite nyare modeller. Får gärna plocka bort om de känns stötande men för mig var det guld värt att få hitta då de va smidigt med en pdf meny för o hitta.

Då börjar vi! Jag tycker att det &aum[…]

Nä, inget Polestarmärke bara för at[…]

Tyvärr (?) innehåller Round Up inte g[…]

Hej Jag kan inte tänka mig att det har n&ari[…]