Soulman skrev:
Meningslös diskussion och jag förstår verkligen inte att det är nåt att vara upprörd över. Det är väl klart att Volvo inte lägger på xxk på nybilspriset av konkurrensskäl och för nåt man kan lägga som tillval och göra bättre marginal på. Faktiskt verkar det mer som att de negativa debattanterna är lite putt för att det finna andra som har råd att utrusta sina bilar som de önskar och dessutom har råd att inkludera DS!
Jag är en av dom negativa debattörerna och hade kunnat köpa nästan 2 st fabriksnya v70 t4 r-design för dom pengarna som min kommande xc60 kommer att kosta.
Har skrivit det innan och skriver det igen det enda som verkligen är något att ha i driver support pkt är accn resten är bara irritationsmoment i bilkörningen och hjälpmedel för folk som är för dumma att fatta beslut själva.
Lane departure fungerar som det vill ibland piper den och ibland håller den tyst när man korsar mittlinjer, blis fångade inte ens min uppmärksamhet då jag långt innan den varnade registrerat bilarna i mina backspeglar och visste att dom fanns där. kollisonsvarningen lyser upp i vänstra hörnet på vindrutan precis som att jag inte visste att det finns en bil framförmig hade jag tittat igenom sidorutan och filosofierat hade jag ändå inte sett den irriterande varningen och inte heller bilen framför mig.
Dags att ta en kaffe funktionen är ju om någon gjord för underutvecklade människor som inte själva har hjärna någ att inse att fan jag borde inte leta efter telefon,torka snoriga ungar,sminka mig,köra 14 timmar i sträck utan att stanna och vila, eller åka in på en parkeringsficka och utföra dessa saker.
Folk som ändå sitter och smsar,letar efter telefon,sminkar sig kommer inte sluta med detta bara för att det kommer upp en kaffekopp i menyn :evil:
gillar inte staten.
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul