Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Sparkz
Sälja en uråldrig version av VIDA som fungerar utan konto? :???:
Men köp, om du kan få garanti att den funkar... Priset är lägre än Volvos specialpris för bara DiCE när man bytte in VCT:n.
av Fred
Jag kollade lite på den där sidan, http://www.orebrobildiagnos.se. Personligen tycker jag att det ringer lite varningsklockor... :roll:

Först och främst tycker jag inte att det verkar vara en svensk sida. Språket är inte korrekt svenska och det verkar inte vara skrivet av en svensk som är dålig på att stava utan det är risig översättning. Jag blir alltid misstänksam mot sidor som utger sig för att vara svenska men har texter som är uppenbart översatta.

Priserna är ex. moms men för att få reda på det måste man läsa i avdelningen för "Frakt och retur" vilket ju inte är helt logiskt. Priset på DICEen är alltså 5,745 kr ex. frakt! Det som däremot inte finns är en uppgift om vad frakten kostar... :roll:

Jag har heller inte kunnat hitta några som helst kontaktuppgifter, bara ett webformulär för e-mail. Ingen mailadress, inget telefonnummer och ingen fysisk adress. Klickar man på "Blogg och support" så kommer man bara till en blogg och ingenstans finns någon support.

Nja, jag skulle nog dra mig för att beställa något från den sidan...
B230E K-Jetronic 740 till 240

Rent generellt, är motorn byggd för 98 […]

Det är så det ska fungera och anledning[…]

Kan inte låsa upp dragkroken

S40 2009 Låset till dragkroken kärvar. […]

Kullagret där rattaxeln går in i styr[…]