- sön 20 feb 2011, 19:46
Som jag tidigare skrivit så är jag en 40 årig f.d kontorsråtta som alltid älskat bilar, motorer o MC...men sällan meckat.
Nu har jag dock börjat så smått att pyssla med det jag gillar mest verkligen fått blodad tand o lusten bara ökar o ökar (att lära mig mer) ju mer jag försöker mig på s.a.s.
Med kidz i huset så blir det ju kvällar o helger man får förhandla sig till garagetid med frugan *asg*...skämt åsido så är hon ok med det så länge hon får resa o shoppa *asg*....
Nåväl, frågorna kommer hagla så jag hoppas på hjälp och tips.....
Här kommer ngr till:
Byta växelspaksknopp på V40 T4-98...är det lätt (hur gör man)?
Jag har 4 hål i bakre kofångare? Vet inte vad som suttit där (lampor)? Finns ngt smidigt sätt att täcka igen dom?
Ca 2 cm i diameter o man kommer inte åt innifrån s.a.s
Nu har jag dock börjat så smått att pyssla med det jag gillar mest verkligen fått blodad tand o lusten bara ökar o ökar (att lära mig mer) ju mer jag försöker mig på s.a.s.
Med kidz i huset så blir det ju kvällar o helger man får förhandla sig till garagetid med frugan *asg*...skämt åsido så är hon ok med det så länge hon får resa o shoppa *asg*....
Nåväl, frågorna kommer hagla så jag hoppas på hjälp och tips.....
Här kommer ngr till:
Byta växelspaksknopp på V40 T4-98...är det lätt (hur gör man)?
Jag har 4 hål i bakre kofångare? Vet inte vad som suttit där (lampor)? Finns ngt smidigt sätt att täcka igen dom?
Ca 2 cm i diameter o man kommer inte åt innifrån s.a.s