- mån 21 feb 2011, 15:08
De är ungefär nu med 10 procent rabatt rakt av, försöker bygga de på volvocars men där är ngt meck, men tror runt 600 000
Moderator: Moderatorer
Soft skrev:Ikke ta vekk DAB !!, jeg kan ikke fatte at du ikke hører skilnad på FM och DAB?, det er jo som natt och dag!!!Nu vet jag inte hur ni har det i Norge/Danmark (?) men i Sverige är DAB-utbudet i princip obefintligt och det är enbart vissa SR-kanaler i storstadsområdena (om jag minns rätt) som sänder digitalradio.
DAB er myyye bedre en FM !!!!
poseidon skrev:Va ska du med DAB å Digital TV till? Standarden för dessa tjänster --> DVB-t blir väl snart DVB-t2 å du får inte in någon TV i bilen längre.... Vi har en DAB-radio hemma å jag märker ingen skillnad i ljudkvalitet mot att lyssna på vanlig radio.Ang DVB-T så innebär inte lanseringen av DVB-T2 att att DVB-T med automatik försvinner. Läser man på Radio och TV verkets hemsida över givna tillstånd ser man att sändningstillstånden följer varandra i tid (dvs tom sista mars 2014 i flertalet fall). Jag tror personligen inte att man kommer att lägga ner DVB-T 2014.
Annars så blir man ju lätt lite avis när man kan välja vilken bil man vill...
pianopeter skrev:De är ungefär nu med 10 procent rabatt rakt av, försöker bygga de på volvocars men där är ngt meck, men tror runt 600 000De här är ett Volvoforum, men om det blir de pengarna kan det vara värt (om märket inte är bestämt innan modellen så att säga) att kasta ett öga på exempelvis en BMW X5 40d, 306hk. Får en sådan med lite utrustning för de pengarna, och då är det en annan dimension av bil. Frugan kanske kanske hellre tänker sig en sådan på garageuppfarten? :twisted:
sweborn skrev:Nei, neipianopeter skrev:De är ungefär nu med 10 procent rabatt rakt av, försöker bygga de på volvocars men där är ngt meck, men tror runt 600 000De här är ett Volvoforum, men om det blir de pengarna kan det vara värt (om märket inte är bestämt innan modellen så att säga) att kasta ett öga på exempelvis en BMW X5 40d, 306hk. Får en sådan med lite utrustning för de pengarna, och då är det en annan dimension av bil. Frugan kanske kanske hellre tänker sig en sådan på garageuppfarten? :twisted: