Om man inte tycker om det "fläckiga" lädret i R-Design så kan man faktiskt få en hel grå klädsel istället, utan extra kostnad.
Finns inte med i "bygg din bil", men det går att beställa.
Moderator: Moderatorer
Amli skrev:Är det bara jag som gillar sätena bättre i R-design?Håller helt med dig!
FWH skrev:Om man inte tycker om det "fläckiga" lädret i R-Design så kan man faktiskt få en hel grå klädsel istället, utan extra kostnad.Finns med när man bygger XC60.
FWH skrev:Om man inte tycker om det "fläckiga" lädret i R-Design så kan man faktiskt få en hel grå klädsel istället, utan extra kostnad.Men då får man väl dynamic stolar?
acr32 skrev:Ja, även på S/V 60 om jag inte minns fel, men inte på V70 som diskuteras i denna tråd.FWH skrev:Om man inte tycker om det "fläckiga" lädret i R-Design så kan man faktiskt få en hel grå klädsel istället, utan extra kostnad.Finns med när man bygger XC60.
lobbysleeper skrev:Vet ej, kan någon bekräfta?FWH skrev:Om man inte tycker om det "fläckiga" lädret i R-Design så kan man faktiskt få en hel grå klädsel istället, utan extra kostnad.Men då får man väl dynamic stolar?
Racetwin2 skrev:Jag har komfort stolarna i min BMW och de är enligt mig bland de absolut bästa bilstolarna som finns. Klart bättre än någon Volvo har att erbjuda i någon av sina nya modeller. Standard stolarna i BMW är däremot inget att skriva hem om direkt...
För er som kört sportchassi i ex BMW så är Volvos sportchassi något mjukare och Dynamicstolarna är betydligt mjukare än i ex BMW som har mer av kombination skruvstäd/träbänk.
Jag hade valt D3. D4 kan sticka iväg en aning[…]