- tis 11 jan 2011, 23:43
tjena har en 144 ex polisbil. när jag har tändingen av och utragit fläkten och drar ut lysknappen så går fläkten igång
tillägg.. konverterad till diesel. sitter en MB 240D automat spis i volvon
nån som har en smidig lösning på mitt härliga elfel ?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu är det så att generatorn laddar fast ändå inte.. när jag mäter upp laddströmmen så är den typ 14v fast när jag ska starta bilen efter man varit ute och kört så finns det inge ström i batteriet och jag har bytt kablage till och från generatorn så där är inte felet.. behöver verkligen hjälp! vill verkligen bruka denna kärra
tillägg.. konverterad till diesel. sitter en MB 240D automat spis i volvon
nån som har en smidig lösning på mitt härliga elfel ?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu är det så att generatorn laddar fast ändå inte.. när jag mäter upp laddströmmen så är den typ 14v fast när jag ska starta bilen efter man varit ute och kört så finns det inge ström i batteriet och jag har bytt kablage till och från generatorn så där är inte felet.. behöver verkligen hjälp! vill verkligen bruka denna kärra
Senast redigerad av 2 Ohlund, redigerad totalt 0 gång.
Volvo 240 var en bakhjulsdriven personbil som tillverkades av Volvo i Sverige ... den var lite fyrkantig och trög, ungefär som svenskarna själva