- mån 07 feb 2011, 14:20
Jag förstår som sagt vad ni menar och irritationen. Men man måste även förstå varför det ser ut och fungerar som det gör. Då elektroniken är så pass avancerad som den är i dagens bilar så byggs förmodligen allt som en enhet. Då måste allt kunna fungera tillsammans och då menar jag inte bara klima och ljud. Alla världens större biltillverkare bygger nog knappast ihop det "för dom är så korkade"...
rosenlorden skrev:Fast om man nu ska ha en integrerad för smidighetens skull, kan man väl göra det SNYGGT? Typ så här;Det är absolut snyggt gjort! Men det ser i övrigt bara för taskigt ut. Jag skulle uppriktigt börja skratta om jag såg något liknande i en ny bil.
VolvoB20 skrev:Jag syftade mer på att köpa en nyare bil.Amli skrev: Man får prioritera eller hosta upp vad kostar att få en bil som är up to date.Det hjälper ju inte ens om man är villig att betala multum när man är så dum att man bygger ihop bil och entertainment.
Jag förstår som sagt vad ni menar och irritationen. Men man måste även förstå varför det ser ut och fungerar som det gör. Då elektroniken är så pass avancerad som den är i dagens bilar så byggs förmodligen allt som en enhet. Då måste allt kunna fungera tillsammans och då menar jag inte bara klima och ljud. Alla världens större biltillverkare bygger nog knappast ihop det "för dom är så korkade"...