NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av risen
någon som vet hur man kan streama musiken via blåtand har en volvo c30 med preformance ljud har ingen " mode " knapp sitter en cd knapp istället finns inte heller någon aux uttag
av p3car
Jag har en Parrot MKi 9200 eftermonterad av Bilia. Den ger ett OK ljud, men med Performance har man ändå inte topp ljud. Parroten monteras in efter stereon och direkt mot högtalarna. Du får även USB, iPod och SD interface för att spela upp musik.
av Nike81
Monterade blåtand "bluetooth" i min S40 igår. Men har AUX-uttag i den. Ljudkvalitén blev tyvärr inte alls så bra jag hoppats på. Tappade en del bas och kvalite i ljudet. Kan bero på just den modell från BELKIN jag köpt. Men kabeln lät klart bättre.
av p3car
risen skrev:hur mycket gick det på o montera det och hur långt tid tog det?
Det kostade 4 600 ungefär. Jag lämnade in bilen över dagen, skulle tro att jobbet inte tog en hel dag för en van tekniker.
Att eftermontera Volvos orginal blåtand var nästan dubbelt så dyrt. Att man oxå fick ipod, usb koppling var en bonus, men idag använder jag mest blåtand för att streama musiken.

/P
av risen
problemet är att jag har volvos orginala blåtand men det går inte o streama musiken kan det bero på att den inte har mode knappen?

Connected Safety använder bilens inbyggda SI[…]

Hej sitter och funderar på att skaffa en xc4[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Ingen framgång med blinkdosan, men ja testad[…]

B230E K-Jetronic 740 till 240

Står det 10° så ska det ställ[…]