NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Är det inte så att om det finns högtalarplats i framdörrarnas rutram så finns det diskanter där. Eller kan den vara tom?
Nike81 skrev:Har en som MY08 uttagen mars -08 och tillverkad under -08. Den har kinetic paketet och diskanterna i dörrarna. (Samt AUX ingången i armstödet)
Precis lika som på min V50 2.0D MY08 (uttagen slutet av april -08 och tillverkad mars samma år) - har separata diskanthögtalare i framdörrarna/backspeglarna. Det är en Kinetic + Business Edition.
Kluster skrev:
Nike81 skrev:Har en som MY08 uttagen mars -08 och tillverkad under -08. Den har kinetic paketet och diskanterna i dörrarna. (Samt AUX ingången i armstödet)
Precis lika som på min V50 2.0D MY08 (uttagen slutet av april -08 och tillverkad mars samma år) - har separata diskanthögtalare i framdörrarna/backspeglarna. Det är en Kinetic + Business Edition.
Minns fel :) Min är tillverkad i April, uttagen i Maj. Rätt ska vara rätt! :)
Jag har en C70 MY08 som har 6 högtalare och det är en Performance stereo. Bilen köptes ny så det är inte monterat i efterhand utan satt där som original från början.

Nytt lås kostar ca. 500 kr och enkelt att by[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Nu kommer ju resten av bilen att se matt ut i j&au[…]

Låter inge bra. Vill de ska hålla i l&[…]

Volvo V50 "Mr White"

Stort lyft, speciellt damasken. Tänk att s&ar[…]