- lör 15 jan 2011, 21:13
Vi väntar med spänning..!men är det någon som vet om det blir en facelift till MY-12 säkert..?
Moderator: Moderatorer
na96gen skrev:säkert, om inte en handlare (VD) blåljuger mig rakt i ansiktet. Men ingen direkt utvändig faclift utan som jag skrev tidigare mer inne.Samma här... "du ska ju vänta tills faceliften".../PH
Han har inte ens försökt att sälja på mig en MY11 eftersom han vet att jag vill har en faceliftad...
dimster skrev:Det min handlare berättade för mig var att V70 får en invändig facelift med nya infotainment systemet och samma instrumentbräda som i XC60.Detta är precis vad jag har hört också från handlare.
Den som lever får se
perhall skrev:Det är en enorm skillnad på nya infotainmentsystemet, det har t o m fått beröm i tyska ams. Det gamla systemet är ju helt ointegrerat mellan t ex radio och GPS. Nu blir allt i en meny/på en skärm... som tyskarna haft i 10 år.Och varför är det en fördel?
kave skrev:Det står ju lite på "Min Volvo" om helt nya supermotorer från årsskiftet. Frågan är vilket årsskifte och vilka nya motorer. Verkar ju logiskt att lansera nya motorer i en äldre bilmodell först nu när S/V60 säljs med befintliga spisar.Flera bensinmotorer är ju dock nya...T3, T4, T5, även 2,0T ganska ny...
Känns riktigt uselt skött av Volvo centr[…]
Biltema har Menar du iCarsoft, eller deras egna[…]