Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Honke
Grammse skrev:Yes nu slipper jag arbetsförmedlingen i minst 6 månader framöver då jag har fått jobb som cnc-operator och börjar den 3 Januari. En bra start på nya året :D
Det va roligt att höra!! Hur känns det nu då efter två dagar på arbetsplatsen?
Användarvisningsbild
av cybermunk
Datoriserad numerisk kontroll sånt är bara siffror :)
Användarvisningsbild
av cybermunk
Håller tummarna för alla som har varit eller ska på arbetsintervju.
Användarvisningsbild
av vetten
Har hittills aldrig fått ett arbete genom af utan det är med dom som deras logga som ser ut som en snigel.

Mitt tips till alla som är arbetslösa är att tänk ut vilka jobb du kan tänka dej att jobba med och sen hoppa över AF och kolla upp vilka som kan behöva dina tjänster och ring ALLA och tala om att du finns och vill arbeta hos dom. Ja det är så jag har lyckats hålla huvudet över ytan hittills.

Anfall är i detta läge bättre än att vänta.

Dom som behöver duktigt folk behöver sällan annonsera utan dom som är intresserade tar oftast kontakt med dom innan dom hinner eller behöver annonsera iaf. via AF.
av llesrof
Michaelvecel skrev:Med lite tur så har jag fått jobb i STHLM som VVSare :) AF kan ta sig i brasan!
Och om du inte har tur är det AF som tar dig i brasan :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
llesrof skrev:
Michaelvecel skrev:Med lite tur så har jag fått jobb i STHLM som VVSare :) AF kan ta sig i brasan!
Och om du inte har tur är det AF som tar dig i brasan :mrgreen:
Haha hörru! :mrgreen: Det är via ett ex fader som jag kanske får det. Sist jag var in på AF så blev min handläggare skitsur för att jag föreslog kortare yrkesutbildning som erbjuds via komvux på min ort (CNC,undersköterska osv.) Jag vet tydligen inte vad jag vill göra med mitt liv enligt henne. Jag försöker bara hitta möjligheter att få jobb snabbare och tar alla chanser som finns men de fattar inte hon. Därför får AF ta sig i brasan oavsett :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Fluffen
Inget förvånar en längre vad gäller AF. :roll:

Hoppas att du får jobbet så att du kan ge kärringen fingret. :mrgreen:
av *pettson*
Michaelvecel skrev:Fick jobbet ska tilläggas :mrgreen:
hmm loggan som en snigel?.. TIKI TREILER ?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
244 - Bälte bak

Det är unf-gänga där. (Fingäng[…]

Vårda v90 2025

Underredsbehandling (och självklart hå[…]

"omlackering av bilens tak och riktning av f&[…]