Jag tror att silver-ok kommer att synas dåligt. De kan smälta samman med fälgarna...
Ska de synas tydligt så passar det bättre med rött och ska det vara stilrent så tycker jag svart.
Du får väl motbevisa mig.... :)
Moderator: Moderatorer
A80TD skrev:Jag röstade på blåa, men vad sägs om att få till samma färg som karossen: diskret och stilrent, men avviker från fälgar och skivor.Det hade varit lite halvläckert, men frågan är hur man får tag i den kulören...
Addekarlsson skrev:Köpa på volvo? Många som använder bilens färg till ok. Man får antagligen göra om det efter nått år, men det kan man ju leva med. :DFörvisso, men den sitter så pass länge ändå som några år då?
MVh/ Adde
A80TD skrev:Om du blandar silver och blå bromsoksfärg kanske det går. Jag tror inte du behöver träffa exakt rätt nyans. Prova på en plåt eller pappbit och lägg in den bakom fälgen. Nu ser jag att den färgen är ganska dyr, så det är ju tråkigt om det går åt pipan.Jagh ar silver så det räcker till alla 4:a, och tror det skall finnas en skvätt blå kvar.. kanske skall göra som du säger och prova