- fre 31 dec 2010, 00:28
Vilken mätmetod ska jag presentera för att "ni" ska bli nöjda? Räcker driftbox?
Moderator: Moderatorer
XC90_Executive skrev:Vilken mätmetod ska jag presentera för att "ni" ska bli nöjda? Räcker driftbox?Presenterar du tider från en Racelogic driftbox så ifrågasätter inte jag resultatets trovärdighet.
XC90_Executive skrev:Vilken mätmetod ska jag presentera för att "ni" ska bli nöjda? Räcker driftbox?Det är nog en RL som gäller jaa... Gott Nytt År på er alla iaf
XC90_Executive skrev:Vilken mätmetod ska jag presentera för att "ni" ska bli nöjda? Räcker driftbox?Det får väl vänta tills att det blir varmare och torrare väder, då hoppas jag har fått min XC60 levererad och då gäller det vad som känns bäst Polestar eller Rica.
Steff 99 skrev:En kul grej med RICA är ju att man kan växla mellan original, 225 hk och 245 hk och något ECO-läge... men man kanske tröttnar (precis som med rattpaddlar i en PHaeton) o alltid kör i fulleffektsläget... /PHXC90_Executive skrev:Vilken mätmetod ska jag presentera för att "ni" ska bli nöjda? Räcker driftbox?Det får väl vänta tills att det blir varmare och torrare väder, då hoppas jag har fått min XC60 levererad och då gäller det vad som känns bäst Polestar eller Rica
Därför skulle det vara kul om dina siffror stämmer !
Gott Nytt År
bilgalen skrev:Jag förstår inte hur man kan snöa in så fullkommligt på prestandatider i en tråd som behandlar Volvo XC60. Kom igen, bilen är ju en friggebod på hjul gjord för att frakta barnvagnar o familjer. Spelar det nån roll om den gör 0-100 på 7,8 eller 6,2 liksom?:D
Hej! Har en Volvo V60 -15 som har gått 18 […]